Citatul zilei

30 mai 2008

Adorm...

Când n-ai chef... N-AI CHEF!!! Eu de exemplu acum n-am chef de nimic altceva decât de un somn bun, aşa că vă rog faceţi linişte să pot dormi... zzzzzzZZZZZ. Ooooooo :((((... aş vrea eu să pot să dorm când am chef dar din păcate până la vreo 20.30 sigur nu ajung acasă asa că mai bine mai beau o cană de cafea, poate îmi revin.
Cineva zicea că nu se poate să "n-ai chef", că de fapt ce-i ăla CHEF? Că oamenii care spun că n-au chef nu ştiu să profite la maxim de viaţă. Şi i-am dat dreptate. Ar trebui ca atunci când simţi că n-ai chef de ceva să te gîndeşti ce ai avea chef să faci şi să treci la acţiune.
Dar totuşi... când eşti în situaţie parcă e mai greu... Parcă starea aia de moleşeală pune stăpânire pe tine şi gata... nu mai ai cum să scapi, ţi-e tot mai somn şi mai lene... de-ai găsi un loc unde să te întinzi măcar 5 minute... sau 10... sau chiar vreo 2 ore...
Hello!!! Revino-ţi că eşti la lucru şi nu poţi adormi în scaunul de la birou oricât de comod ar fi el!
Gata! Gata! Mă duc să mă spăl pe faţă şi... back to work.

Un comentariu:

  1. al naibii de adevarat ce ai scris tu aici,eu mi as dori sa dorm,asta e visul meu de care rad toti prietenii si cunoscutii mei...dar insomniile mele se prelungesc dincolo de 4 dimineata..asa ca mai mult de 3 ore nu reusesc sa dorm...si cu toate asetea nu adorm pe nicaieri...pierdut chef de somn-ma declar nula.

    RăspundețiȘtergere