Citatul zilei

14 iunie 2008

Hai România!!!

În sfârşit aseară am văzut un joc bun al echipei naţionale de fotbal cu care am reuşit să le dăm bătăi de cap italienilor. Credeam că o să ne apărăm din nou tot meciul şi o să vedem un meci la fel de plictisitor ca cel cu Franţa dar adrenalina am simţit-o la maxim până în ultima secundă de joc. Eu sunt destul de mulţumită de rezultat deşi dacă Mutu ar fi marcat din lovitura de la 11 metri am fi putut fi mai relaxati în ceea ce priveşte calificarea... totuşi la fel ar putea zice şi italienii la care li s-a anulat un gol valabil. Abia aştept meciul de marţi!!!

Încă o reuşită pentru România este calificarea echipei de handbal masculin la Campionatul Mondial din 2009 după ce s-a impus în faţa echipei din MunteNegru cu scorul de 29-24.

Felicitări băieţi şi Hai România!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu