Citatul zilei

25 iulie 2008

Dragi tovarăşi şi pretini

Aş zice bine v-am găsit după o perioadă cam îndelungată în care nu am mai scris dar trebuie să vă spun La revedere că plec din nou, de data asta în mult prea iubitul şi de mult aşteptatul CONCEDIU!!!!

Având în vedere faptul că se apropie Olimpiada de la Beijing şi eu sunt FOARTE pasionată de gimnastică, m-am gândit să vă fac şi vouă - celor care n-aveţi nici o treabă cu sportul ăsta - cunoştinţă cu lotul olimpic feminin de gimnastică.

Fetele care au petrecut zeci de ore pe săptămână în sala de antrenament, au muncit din greu pentru a face performanţă în acest sport şi au reuşit să fie printre cele care vor reprezenta România la Beijing sunt (în ordine numerelor de pe tricou):


Steliana Nistor


Sandra Izbaşa:


Anamaria Tămârjan


Gabriela Drăgoi

Andreea Acatrinei


Andreea Grigore


Dana Druncea

Acestea sunt fetele care ne vor reprezenta la olimpiadă şi am vrut să le cunoaşteţi şi voi.

Ca temă de casă cât timp o să fiu eu în concediu o să adaug nişte filmuleţe ca să le cunoaşteţi mai bine - cei care vreţi asta... of course ...:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu