Citatul zilei

21 decembrie 2008

Şi concediul are părţile lui proaste...

În sfârşit în concediu! Acum pot să mă ocup şi de mine... cel puţin aşa am crezut dar m-am trezit că trebuie să fac curat, să-mi fac bagajele că plec mâine la ţară, să mai şi învăţ că după Anul Nou am un examen şi n-am învăţat nici 20% din cât am de învăţat, şi poate cel mai grav... trebuie să gătesc!!!
Asta e partea prostă din tot concediul ăsta: că trebuie să gătesc că altfel mor de foame! Ieri am mai tras eu mâţa de coadă... am mâncat ce-am avut prin frigider că mi-a fost şi cam rău aşa că am stat aproape toată ziua în pat, dar azi... azi a trebuit să-mi fac de papa! Şi ghici ce-am făcut? Cea mai grea reţetă din toate timpurile: CARTOFI PRĂJIŢI! :D
Ce pot să zic e că i-am mâncat cu salată de sfeclă roşie şi au fost aşaaaaa de buuuni... că nu aş fii mâncat nimic altceva cu atâta poftă! Yammy...

Da, recunosc, sunt o pacoste la casa omului, dar asta e... n-ai ce face... :)) Noroc că plec mâine şi îmi face mama mâncărică bună bună!

Poate nu ne mai vedem, auzim sau "scriem" anul acesta aşa că vă doresc o masă îmbelşugată de Crăciun, un Revelion pe cinste şi să ne vedem sănătoşi la anu'!

Un comentariu: