Citatul zilei

08 mai 2009

Am învăţat...

Am învăţat... că nimeni nu este perfect...
până când se îndrăgosteşte.

Am învăţat... că viaţa este dură...
dar eu şi mai şi!!!

Am învăţat... că şansele nu trebuie niciodată să le pierzi.
Acelea pe care le pierzi tu, le prinde din zbor o altă persoană.

Am învăţat că atunci când porţi pică şi amărăciune, fericirea se duce în altă parte.

Am învăţat... că ar trebui mereu folosite vorbe bune...
că altfel, poate va trebui să le retragi.

Am învăţat... că un surâs e un mod economic pentru a-ţi îmbunătăţi aspectul.

Am învăţat... că nu pot să aleg cum mă simt...
dar pot mereu să fac câte ceva.

Am învăţat... că atunci când fiul tău nou născut îţi ţine degetul în micul lui pumn...
s-a lipit de tine pentru toată viaţa.

Am învăţat... că toţi vor să trăiască în vârful muntelui...
dar toată fericirea şi creşterea au loc în timpul urcuşului.

Am învăţat... că trebuie să te bucuri de călătorie şi să nu te gândeşti doar la scopul ei.

Am învăţat... că e mai bine să dai sfaturi doar în două situaţii...
când sunt cerute şi când de ele depinde viaţa cuiva.

Am învăţat... că cu cât irosesc mai puţin timpul...
mai multe lucruri reuşesc să fac.

PS: Merci Ama pentru e-mail. Unele lucruri le-am învăţat şi eu... dar încă mai am de învăţat...

Un comentariu: