Citatul zilei

22 iunie 2009

Gym

Hello everyone!

Probabil aţi observat că am schimbat banner-ul blogului de câteva zile şi asta pentru a mă alătura iniţiativei lui Cris de a promova - atât cât pot şi eu - Campionatele Naţionale de Gimnastică ce se vor desfăşura la Buzău între 11 şi 13 septembrie.
Deşi este sportul care ne aduce în fiecare an cele mai multe medalii şi ne face cunoscuţi la nivel internaţional , de cele mai multe ori la concursurile naţionale de gimnastică sălile sunt aproape goale - majoritatea spectatorilor sunt părinţii veniţi să-şi vadă copiii în concurs - iar pentru asta putem să-i "mulţumim" Federaţiei Române de Gimnastică care se ocupă foarte bine de promovarea gimnasticii şi de atragerea copiilor spre acest sport.
Dacă iubiţi gimnastica sau cel puţin sunteţi curioşi cum se desfăşoară pe viu o competiţie de gimnastică de nivel naţional atunci vă invit în septembrie la Buzău ca să-i cunoaşteţi pe sportivii care ne vor reprezenta la Campionatele Mondiale de la Londra din octombrie anul acesta - eu voi fii cu siguranţă acolo ;).

V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu