Citatul zilei

16 septembrie 2009

Missed me?

Hey!!!!!
Ne întâlnim din nou :)
Mi-a fost dor de voi dar am avut multe pe cap în timpul acesta, multe treburi de rezolvat şi încă nu am terminat, partea grea de abia acum începe.
Dar au fost şi părţi foarte frumoase :)... am avut parte de un concediu plăcut petrecut în Franţa cu mici opriri în Germania, cu vreme bună, cu biciclit şi cu stat la plajă, cu plimbare cu caiacul şi cu nişte peisaje superbe. Puteţi vedea aici câteva poze :)

Acum vă las cu o poezie foarte romantică pe care am gasit-o azi scrisă de Mihaela. Pupici!!!

Tu eşti...

Tu eşti un trandafir,
Eu sunt o lalea

Tu eşti dragostea,
Eu sunt puritatea

Tu eşti pasiunea,
Eu sunt liniştea

Tu eşti cerul,
Eu sunt pământul

Tu eşti marea,
Eu sunt ţărmul

Tu eşti steaua,
Eu sunt luna

Tu eşti totul,
Eu sunt nimic

Pentru că nimic pe lumea asta nu am şi nu sunt fără tine…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu